Představení pro tři tanečníky plné tance, fantazie a humoru.
Lola & Mr. Talk je bizarním a zároveň humorným příběhem stárnoucího páru Loly a Alberta. Jejich vztah po letech společného soužití ovládá nuda, proto si ve své fantazii vytváří abstraktní postavu Monsieura le Manque (Ten, který chybí), která splňuje Lole a Albertovi jejich skryté touhy a přání. Albert si přeje být jako on, mít jeho mládí, sílu, obdiv. Lola po něm milostně touží, touží po vlastnostech, které Albert již nemá. Přestože se představení dotýká závažného tématu mezilidských vztahů, příběh Loly a Alberta je vyprávěn s lehkostí a humorem. Vedle tance tvoří výrazové prostředky i mluvené slovo a filmové projekce.
Představení Lola & Mr. Talk je první společnou spoluprací předního českého choreografa a tanečníka Jana Kodeta a švédské tanečnice Charlotty Öfverholm, kterou v Divadle Archa známe z představení souboru DV8 The Happiest Day of My Life. Společně s nimi vystupuje Kodetův dlouholetý spolupracovník Petr Opavský. Hudbu k představení zkomponoval mladý hudební skladatel Ivan Acher.
Jan Kodet patří k předním představitelům současné taneční scény. Řadu let spolupracoval s portugalským choreografem Ruiem Hortou. V Čechách i zahraničí vytvořil řadu úspěšných projektů, např. Danse Macabre (Divadlo Archa), 6x Eva, Evička, No End, Adam + Eva-Náhoda neexistuje, Gates, Cala Estreta, Jade (Gulbenkian Ballet Lisabon), Chrysalis (BDT Bratislava), About Firewomen and an other stories (Hochschule FFM), Raumtraumen (St.Gallen). Od roku 2002 je asistentem šéfa baletu ND Praha Petra Zusky. Vyučuje například na Státní konzervatoři v Praze, Vysoké škole ve Frankfurtu nad Mohanem, Institutu del Theatro v Barceloně, Baletní Akademii ve Stockholmu. V minulosti působil v řadě zahraničních divadel, např. Dance Berlin (Leanore Ickstadt- Joseph Tmim), S.O.A.P. Dance Theatre Frankfurt (Rui Horta) nebo Ballet Gulbenkian.
Charlotta Öfverholm spolupracovala vedle souboru DV8 například se souborem Bill T. Jones/ Arnie Zane Dance Co., Toláda, Metros, Ballet Linz, Tanzcompagnie Giessen. Od roku 1995 má Charlotta svou vlastní taneční skupinu Compagnie Jus de la Vie se sídlem ve Stockholmu. Vyučuje a působí jako choreografka ve Švédsku i v zahraničí.
Petr Opavský je čerstvým absolventem oboru choreografie na pražské HAMU. Vedle Jana Kodeta (představení No End, Brány, Jade, Danse Macabre) v minulosti spolupracoval s choreografy jako je například Lenka Flory, Mirka Eliášová, Lenka Ottová, Petr Mika, Olga Cobos, Martin Vraný.
Choreografie a koncept: Jan Kodet
Tančí: Charlotta Öfverholm, Petr Opavský a Jan Kodet
Světelný design: Dan Tesař
Kostýmy a scéna: Jan Kodet
Hudba: Ivan Acher
Film: Václav Rejholec
Představení vzniklo v koprodukci s Concordia Dance za podpory Ministerstva kultury ČR a Choreographic Centre Linz (CCL).