Vše, co o tomto velkolepém finále projektu Sto roků kobry potřebujete vědět, napsali již v roce 1931 okouzlení knihkupci: Boj o boha, vášnivý protest proti materialismu, ostrá kritika společnosti, předtucha blížícího se konce, tj. ideová plošina románu, který president Masaryk nazval „největším dílem v celé literatuře světové, nad něž větší dílo umělecké nikdy nebylo stvořeno.“
V hlavní trojroli: Jan Budař, Petr Jeništa a Jiří Vyorálek
V Huse na provázku si k popisu niterného zápasu o víru nemohli v této nábožensky vychladlé zemi zvolit lepší látku než Dostojevského, který peklo nechápal jako něco abstraktního, ale jako stav neschopnosti duše milovat. Tím je nám zřejmě tak blízký, k jak prostým a naléhavým závěrům dospěl on, vyznavač tajemného a divotvorného pravoslaví! A zřejmě také Vladimír Morávek je v soudobém českém divadle jediný, kdo dokáže tlumočit toto rozsahem i dosahem veliké téma tak přesvědčivě a promyšleně, takovým moderním, dráždivým a svým způsobem vírou prodchnutým inscenačním rukopisem."
Bratři Karamazovi: Vzkříšení. Marcel Sladkowski, Divadelní noviny