![]() | |||||||
![]() |
Mediální bubáci pro všední den Mají média něco sama podporovat aneb K dobročinnosti se nečuchá úterý 4. listopadu 2003, 20:00 | klub Avion
Podstatným zdrojem současné moci masových médií je to, že bez jejich podpory se neobejde celá řada dalších činností. Inzerenti to dobře vědí, proto neváhají přistoupit na nakupování reklamní plochy a reklamního času. Jsou ale činnosti, které na reklamu nemají prostředky – a přece potřebují, aby se o nich vědělo. Co mají tedy dělat kulturní zařízení, jako jsou muzea či divadla, neziskové organizace, či charitativní spolky? Mají shánět finance na drahou reklamu, mají se smířit s mediální neviditelností? Nebo je společenským úkolem médií tyto činnosti podporovat tím, že o nich dávají vědět ve zpravodajství, na zvláštních stránkách, ve zvláštních pořadech? Společenská odpovědnost médií – je-li nějaká – a její síla a podoby, jakož i její vztah ke svobodě projevu a tvůrčí volnosti budou tématem večera. Úvod do tématu: Marek Šálek (novinář). Účastníci panelu: Jiří Bárta (ředitel Nadace VIA), Petr Háva (vedoucí katedry veřejné a sociální politiky, UK FSV). Diskusí vás provede Jan Jirák. Pořádá AFiS – Asociace Film & Sociologie a Divadlo Archa ve spolupráci s Marketing & Media. Večer se koná ve spolupráci s Nadací VIA a za finanční podpory Ministerstva kultury ČR spolupracující instituce:
![]() |
![]() |