Hudba 2006: Co se stalo? je, jak publicisté uvádějí, bilanční večer či spíše trojí subjektivní ohlédnutí za vrcholy i průšvihy uplynulého roku v hudbě mnoha žánrů. Co odchází a co visí ve vzduchu, jak si čistit uši, CO SE STALO?
V opozici vůči lokálním českým hitparádám nabízejí publicisté pohled, který souzní spíš se světovými nezávislými i obchodními žebříčky. Zároveň hledají silné příběhy napříč veškerou dnešní hudbou, tendence tikající pod povrchem a spojitost hudby se zbytkem světa.
Témata, výkřiky, směrovky: Do it yourself! / Návrat ztraceného příběhu / Hip hop is dead (?) / Londýnský dubstep a apokalyptický dub / Kopírování resuscitovalo hudbu / Kokainový rap, trap music, snap music & hyphy / Okultní disko a čerodějné lo-fi ze Skandinávie / Temno & hluk míří do mainstreamu ///
Během večera proběhne živá interaktivní prezentace hudebního média/nástroje Buddha Machine. Promítání zpřítomní hudebníky a stylové proudy, které v českých médiích vídáme vzácně nebo vůbec.
Z hudebního, klipového a filmového programu budou uvedeni The Knife, Joanna Newsom, TV on the Radio, Kieran Hebden / Steve Reid, Kode9 & The Space Ape, Burial, Paavoharju, Geir Jenssen, Sunn O))), Liars, Mono & world's end girlfriend, Susanna and the Magical Orchestra & další & další.
Apačka je šéfredaktorkou hudebního serveru Freemusic.cz. Pro večer Hudba 2006: Co se stalo? připravila pětačtyřicetiminutový blok světových videoklipů.
Pavel Klusák uváděl v letech 1995-2005 pořad pro hudební postmodernu Úhlopříčky na stanici ČRo 3 – Vltava. Přispívá do hudebního magazínu His Voice a hledá souvislosti napříč hudebním prostorem. Soustředí se na avantgardní hudbu všech stylů a sentimentální cajdáky.
Aleš Stuchlý
je hudebním a filmovým redaktorem A2 kulturního týdeníku, který - na rozdíl od českých hudebních periodik - umisťuje na titul klíčové muzikanty současnosti (The Knife, CocoRosie). Pravidelně publikuje v revue Cinepur, Labyrint a časopisu His Voice, podílí se na dramaturgii „průběžného festivalu jiné hudby“ Stimul.
Věnuje se aktuálním trendům na tzv. nezávislé scéně. Studuje filmovou vědu na FF UK.
Karel Veselý je zřejmě nejvýraznějším zástupcem poslední generace hudebních publicistů. Píše především o hip-hopu a elektronické scéně. V jeho textech se prolíná přístup vášnivého posluchače s erudicí a hlubším pohledem esejisty. Publikuje na svém blogu, v týdenících Reflex a Respekt, v revui pro současnou hudbu His Voice a na internetovém Musicserveru.